Informacje
Rekrutacja
Start /
1. Składanie deklaracji kontynuowania zamieszkania w Bursie Szkolnej w Ełku:
a) termin: 15-31.05.2025 r.;
b) sposób składania deklaracji:
– za pośrednictwem linku: https://forms.gle/TdiwQTtR2ZZ5izZw8
– osobiście w Bursie I (sekretariat lub pokój wychowawców nr 101),
– za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@bursa.elk.pl,
lub czara.agnieszka@bursa.elk.pl,
– listownie – za pośrednictwem Poczty Polskiej.
2. 10.06.2025 r. – ogłoszenie wyników rekrutacji młodzieży deklarującej chęć kontynuacji zamieszkania w Bursie Szkolnej w Ełku.
Rekrutacja 2025/2026
Pliki do pobrania
INFORMATOR OŚMIOKLASISTY pdf (7 MB)
Regulamin rekrutacji doc (78 KB)
Harmonogram rekrutacji doc (42 KB)
Deklaracja kontynuowania pobytu w bursie doc (47 KB)
Wniosek o przyjęcie do Bursy doc (59 KB)
Deklaracja odpowiedzialności rodziców lub opiekunów doc (43 KB)
Oświadczenie o samotnym wychowywaniu kandydata doc (41 KB)
Oświadczenie kandydata pełnoletniego doc (43 KB)
Oświadczenie o wielodzietności kandydata doc (41 KB)
Oświadczenie rodzica lub opiekuna prawnego doc (43 KB)
Zgoda na przetwarzanie danych doc (69 KB)